Wat fijn dat je bij ons wil komen

Deze website is bestemd voor ouders en verzorgers van de huidige en toekomstige leerlingen van Dijkerhoek.  De website geeft aan waar OBS Dijkerhoek voor staat en wat u dus als ouder van onze school kunt verwachten. We hopen dat ouders die een fijne school zoeken voor hun kind(eren) met behulp van deze website een keus kunnen maken. Een gesprek met teamleden van OBS Dijkerhoek is natuurlijk ook mogelijk.  U bent altijd van harte welkom om eens te komen kijken naar onze school.

OBS Dijkerhoek is een openbare school: contacten met ouders/verzorgers worden als zeer waardevol beschouwd, want samen zijn we verantwoordelijk voor de kinderen. Het team vindt dan ook de betrokkenheid van de ouders zeer belangrijk.

U kunt een kennismakingsafspraak te maken met de directeur Patricia Kleverwal.
tel. 0548-363602 of p.kleverwal@varietas.nl

Het eerste kennismakingsgesprek met onze school wordt gedaan door de directeur.  Tijdens het gesprek krijgt u informatie, kunt u vragen stellen, krijgt u een rondleiding door de school en kan uw kind worden ingeschreven op OBS Dijkerhoek.

Bekijk hier onze flyer

• *